שירות לקוחות: 03-9043433
contact צור קשר

שאלות ותשובות

מי רשאי לרכוש באתר ?

השימוש והרכישה באתר אפשריים אך ורק לבגירים מעל גיל 18 אשר ברשותם תעודת זהות בתוקף וכרטיס אשראי בתוקף של חברת אשראי ישראלית. אם הנך מתחת לגיל 18 הינך רשאי להשתמש באתר שלנו עם הורה ו/או אפוטרופוס.
השימוש באתר מוצע למשתמשים כשהוא מותנה בקבלת התנאים, ההתניות וההודעות הכלולות בתנאי השימוש זה כלשונם והשימוש והרכישה באתר זה ייחשב להסכמה מצד המשתמש/ים לכל התנאים, ההתניות וההודעות. המשתמש באתר מצהיר ומתחייב כי הנו מודע לתנאי השימוש של האתר ומסכים להוראותיו.

כיצד מבצעים הזמנה מהאתר?

על מנת לבצע הזמנה, עליכם לבחור פריט ולהוסיפו לסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור את הפריטים, לחצו על כפתור מעבר לקופה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם .
בהגיעכם לקופה המהירה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין זמן קצר עד לקליטת ההזמנה במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה וכן קבלה ישלחו אל תיבת המייל שהזנתם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.

איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את סיכום פרטי ההזמנה, לתיבת המייל שהזנתם. אם הנכם רשומים באתר, תוכלו לעקוב גם אחרי פרטי ההזמנה שלכם באזור האישי שלכם.

כיצד ניתן לבטל את ההזמנה?

קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם? אין בעיה.
לביטול הזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9043433 או במייל sela@selamedical.co.il

מה הם הדרכים לביטול עסקה?

ביטול רכישה יעשה באמצעות מסירת הודעת ביטול במסגרת תקופת הביטול.
בהודעה יש לכלול את שמך, מספר תעודת הזהות שלך ופרטי העסקה אותה תרצה לבטל וזאת בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

  • בטלפון מס' 03-9043433.
  • בדואר אלקטרוני, לכתובת דוא"ל של שירות הלקוחות של החברה – sela@selamedical.co.il
  • באינטרנט – באמצעות הקישור הייעודי המופיע בעמוד הראשי של אתר האינטרנט תחת הכותרת "צור קשר".

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

לצערנו לא ניתן לבצע הזמנות בטלפון, אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה טלפונית וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה.
בטלפון 03-9043433 ו/או במייל sela@selamedical.co.il

מה עושים אם הזמנתי פריט אך הוא אזל מהמלאי?

אם הזמנתם מוצר ולאחר ההזמנה התגלה חוסר במלאי, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו עמכם קשר, לעיתים נוכל לחדש את המלאי ותוכלו לבחור להמתין, או לחילופין לבטל את ההזמנה ללא עלות דמי ביטול.

משלוחים

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אלי ?

אנו מתחייבים לבצע את המשלוח בתוך 14 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה במייל ע"י שירות הלקוחות בהתאם לשיטות השילוח שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב כי יש לוודא את זמינותכם לקבלת משלוח או לאיסוף החבילה מתיבת האיסוף בזמני ההמתנה המקובלים.

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?

בתאום מראש בלבד, אל מול מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 03-9043433.

כיצד המשלוח מגיע אלי הביתה וכמה זה עולה?
אפשרויות המשלוח לבחירתכם:

  • משלוח רגיל עד 5 ק"ג בין חיפה עד באר שבע> 20 ₪, לאזור מרוחק מזה תוספת של 90 ₪.
  • בהובלה של מוצר עד בין 5 ק"ג ועד 20 ק"ג – משלוח בעלות של 50 ₪ עד קומה 1 ( אם זה באזור חלוקה חיפה עד באר שבע אין פה תוספת מחיר )
  • קומה 2-3 100 ₪ .
  • מקומה רביעית ומעלה – 150 ₪
  • בהובלה מעל 20 -50 ק"ג – מחיר משלוח 150 ₪ עד קומה 1.
  • קומה 2-3 300 ₪
  • מקומה רביעית ומעלה 450 ₪.
  • הרכבה ע"י טכנאי מומחה תוספת של 150 ₪.
  • בהובלה של 100 ק"ג ומעלה, שירות הלקוחות של החברה יצור קשר עם הלקוח ויעדכן אותו בעלות השילוח + בעלות התקנה של טכנאי.

כיצד משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. לשינוי בבקשה נא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון 03-9043433 בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או במייל sela@selamedical.co.il

כיצד משנים כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון 03-9043433 בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או במייל sela@selamedical.co.il

החזרות והחלפות

כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?

קניתם פריט באתר ושינתם את דעתכם ? אין בעיה . תוכלו להחזיר את המוצר תוך 7 ימים מיום הרכישה ובתנאי שלא חלה הרעה במצב המוצר. סעיף זה, לא יחול על מוצרים שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן.

שירות לקוחות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?

בטלפון 03-9043433 או במייל sela@selamedical.co.il

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות שלנו פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-16:00

מהי מדיניות האחריות שלכם?

אנחנו מעניקים אחריות לרוכשים את מוצרינו. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. על המוצרים חלים תנאי האחריות כפי שיצוינו בתעודת האחריות שמצורפת למוצרים בעת השילוח לקונה. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

מה אפשרויות התשלום באתר ?

התשלום באתר אפשרי באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי ובאמצעות חשבון paypal

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהחלט, להלן הפריסה לתשלומים:

  • בקנייה מעל 200 ש"ח- עד 2 תשלומים
  • בקנייה מעל 300 ש"ח- עד 3 תשלומים
  • בקנייה מעל 500 ש"ח- עד 4 תשלומים
  • בקנייה מעל 700 ש"ח- עד 5 תשלומים
  • בקנייה מעל 900 ש"ח- עד 6 תשלומים
  • בקנייה מעל 1,200 ש"ח- עד 7 תשלומים

כיצד מקבלים חשבונית?

החשבונית תצורף להזמנה ותגיע אליכם יחד עם הזמנתכם .

כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?

בבקשה פנו לשירות הלקוחות שלנו, בטלפון 03-9043433 או במייל sela@selamedical.co.il

הישארו מעודכנים ב-Social של סלע מדיקל

עגלת קניות

0 פריטים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.